S podkasti do večje prepoznavnosti turističnih društev

0
319

Piše: Katja Beck Kos

Med sprehodom po najlepših krajih naše dežele sem vam želela predstaviti še eno orodje, ki vam lahko olajša promocijo vašega dela in lahko vam, društvom in ponudnikom v turizmu pride še kako prav – podkaste. V avgustu smo namreč v Rajzefibru pričeli serijo podkastov, katerih glavni igralci ste vi, turistična društva in njihovi ljudje, lokalne legende.

Podkast je serija avdio posnetkov (in video-) in epizod, ki jih lahko poslušate prek interneta. Po navadi gre za obliko krajših ali daljših intervjujev z eno ali več osebami, ki pokrivajo različne teme, kot so izobraževanje, zabava, novice, intervjuji in več. So pravzaprav kot radijska oddaja, ki jo lahko poslušate po lastni izbiri, brez oglasov ali urnika oddajanja, zato so postali priljubljena oblika medija za učenje, zabavo in povezovanje z različnimi vsebinami in ljudmi. Podkast je lahko zapisan samo v avdio- ali tudi videoobliki.

Najprej si izberite temo podkasta in ciljne skupine: morda nekaj, kar želite obširneje obravnavati, poglobiti, predstaviti določenim skupinam. Predlagam, da naj bo to nekaj, česar ne objavljate v drugih kanalih.

Potem izberite opremo: zadošča že mobilni telefon, na katerega ste naložili aplikacijo za snemanje (npr: Voice Recorder) ali Spotify for Podcasters, ki je hkrati platforma za objavo in snemalna aplikacija. Če snemate na daljavo, pripravite računalnik z zoomom. No, prav pride še kak mikrofon. Za obdelavo zvoka priporočam aplikacijo Audacity, ki je precej enostavna za uporabo. Pred in po posnetku lahko vstavljate še glasbeni jingle ali kaj podobnega.

Za objavo potrebujete še naslov, kratko besedilo in fotografijo, in pripravljeni ste na objavo.

Priporočam objavo na že prej omenjeni platformi in aplikaciji Spotify for Podcasters, ki je uporabniku prijazen in omogoča poobjavljanje na vseh večjih in poznanih podkast platformah. Če pa avdiuposnetku želite dodati tudi videopodkast, ga dodatno objavite še na youtubu.

Vse naštete aplikacije so brezplačne!

 

In potem povezavo na podkast objavljate na vseh spletnih straneh, družbenih omrežjih in posredujete medijem.

Torej? Kaj še čakate?!

Prejšen članekCviček je oboževal in pil James Bond
Naslednji članekV Žireh že praznične prireditve

PUSTI SPOROČILO

Please enter your comment!
Please enter your name here