Zapelji svoje sanje k nam

0
417

V Turističnem združenju Portorož (TZP) letos še večji poudarek namenjajo krepitvi  promocije na tujih trgih. Že v prvi četrtini leta načrtujejo promocijsko kampanjo s poudarkom na pred in po sezoni s ciljem uravnoteženja turističnih tokov.

Da je promocija turističnih destinacij z vso njihovo ponudbo sila pomembna, še zlasti v korona času, potrjujejo doseženi rezultati. Kjer so s turistično promocijo pravočasno začeli, se jim je dobro obrestovalo. In med temi je tudi občina Piran, v kateri so lani v vseh nastanitvenih zmogljivostih imeli več kot 1,5 milijona turističnih prenočitev, kar je v primerjavi z rekordnim letom 2019 samo za 17 odstotkov manj. Vsekakor so k tako dobrim turističnim rezultatom obiska pripomogli tudi turistični boni, saj so večino turističnih prenočitev ustvarili domači gosti, približno tretjino pa tuji iz Avstrije, Nemčije in Madžarske.

Lea Šuligoj: »Letošnje leto želimo še okrepiti promocijo na tujih trgih.«

»V TZP smo se sproti prilagajali razmeram in ukrepom. V razmerah, v kakršnih živimo, je namreč hiter odziv na situacijo na trgu ključnega pomena,« pravi Lea Šuligoj iz TZP. Zato so že takoj v začetku lanskega leta nagovarjali goste na domačem in tujih trgih s kampanjo Zapelji svoje sanje k nam. Maja so takoj ob sprostitvi ukrepov začeli s celovito oglaševalsko kampanjo, najprej na domačem trgu, nato še na avstrijskem in italijanskem. V kampanjo so vključili tudi veliko turističnih ponudnikov  z destinacije Portorož & Piran, predstavljali so se na delavnicah v tujini, se udeleževali številnih spletnih predstavitev, gostili 52 tujih novinarjev na študijskih poteh… »Zelo uspešni smo bili tudi na področju industrije dogodkov in poslovnega turizma, na našem portalu pa smo sredi minulega meseca dosegli rekord, saj smo presegli milijon ogledov v letu 2021,« pove Lea Šuligoj. Zelo uspešno so sodelovali tudi s Koprom, ki je v lanski vseslovenski akciji Turistične zveze Slovenije pod naslovom Moja dežela – lepa in gostoljubna med večjimi mesti osvojil prvo mesto in Izolo, ki je v kategoriji turistični kraji osvojila tretje mesto ter z Ankaranom – pod skupno blagovno znamko Love Istria.

Duša Podbevšek – Bedrač

 

Prejšen članekOstanimo povezani z optimizmom
Naslednji članekV goriški knjižnici Franceta Bevka razstava o Pavlu Medveščku

PUSTI SPOROČILO

Please enter your comment!
Please enter your name here