Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo

0
1004
Foto: Tomo Jeseničnik/www.slovenia.info

»Zakaj pa vi čutite Slovenijo?« je vprašanje, ki ga je Slovenska turistična organizacija (STO) zastavila Sloveniji v novi kampanji Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo. V njej poziva prebivalce naše dežele, naj prek družbenih medijev delijo svoja občutenja, podkrepljena s privlačnimi fotografijami in videoposnetki, ki jim jih vzbujajo njihovi najbolj priljubljeni deli Slovenije ter pri tem uporabijo ključno besedo #ifeelsLOVEnia. Cilj je zbrati dva milijona priporočil za oglede in doživetja še zlasti manj znanih destinacij in proizvodov, s čimer na STO odgovarjajo na izzive preobremenjenosti nekaterih destinacij in geografske razpršenosti turizma, hkrati pa navdušujejo domače turiste za preživljanje prostega časa v domovini.

Najboljši ambasadorji svoje dežele smo njeni prebivalci, poudarjajo na STO. To so pred več kot tridesetimi leti dokazali izjemni slogani Slovenija, Moja dežela, Turizem smo ljudje in Slovenija. Na sončni strani Alp, ki so sprožili poenoten, širši čustven odziv in ki še vedno ostajajo v našem spominu. Načini promocije so se odtlej spremenili, vendar so poleg ciljnih trženjsko-promocijskih aktivnosti v digitalnem okolju in drugih aktivnosti pri izbiri destinacije za oddih še vedno pomembna priporočila prijateljev in znancev.

Nacionalna promocijska kampanja Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo poteka na za zdajšnji čas ključnih komunikacijskih kanalih: na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Twitter in YouTube ter na osrednji slovenski turistični strani www.slovenia.info. Njena pomembnost pa je tudi v tem, da so vanjo vključeni tudi turistično-informacijski centri in hoteli, ki jim je STO posredovala nalepke v obliki značilnih zelenih srčkov s pozivom k delitvi ključne besede #ifeelsLOVEnia. Srčki so namenjeni gostom za spodbudo k sodelovanju pri kampanji, h kateri je STO povabila tudi slovensko turistično gospodarstvo, saj ima skupaj z destinacijami možnost, da svoje goste spodbuja tudi k delitvi zanje pomembnih ključnih besed. Za sodelovanje pri kampanji bodo svoje člane spodbudili tudi Turistična zveza Slovenije, Turistično gostinska zbornica Slovenije in drugi partnerji STO.

TTA

Prejšen članekPraznik češenj v Brdih
Naslednji članekPrangerjada na Ptuju

PUSTI SPOROČILO

Please enter your comment!
Please enter your name here