V Ljubljani je bil konec minulega tedna največji poslovni dogodek slovenskega turizma: Slovenska turistična borza (Slovenian Incoming Workshop – SIW). Udeležilo se ga je 220 predstavnikov slovenskega turizma iz 130 podjetij in 188 tujih predstavnikov iz 146 podjetij oziroma 42 držav: Češke republike, Italije, Avstrije, Nemčije, Velike Britanije, Poljske, prvič iz Libanona, pa tudi z bolj oddaljenih trgov – Japonske, iz Indonezije, Malezije, Avstralije, ZDA, Združenih arabskih emiratov, Ruske federacije in od drugod. Na Slovenski turistični organizaciji (STO), ki pripravlja dogodek – letos je bil 20. leto zapored –, so ocenili, da je bila borza prizorišče okoli tri tisoč poslovnih sestankov.
SIW je edinstvena priložnost za predstavitev slovenske turistične ponudbe tujim organizatorjem potovanj, turističnim in specializiranim agencijam ter interesnim združenjem. Vodilni predstavniki slovenskih turističnih podjetij in organizacij, hotelov, turističnih agencij, zdravilišč, javnega sektorja v turizmu, kongresnih centrov in preostalih ponudnikov v turizmu se na njej predstavljajo na vnaprej dogovorjenih poslovnih sestankih, priložnosti za srečevanja in pogovore pa predstavljajo tudi neformalna srečanja, ki jih STO organizira med SIW.
Sestavni del turistične borze so tudi študijska potovanja, na katerih tuji udeleženci spoznavajo različne destinacije in turistično ponudbo Slovenije. Letos so spoznavali ključne turistične zanimivosti Slovenije, udeležili pa so se lahko tudi katerega od štirih tematskih potovanj: spoznavali so lahko naravne posebnosti Slovenije, možnosti za aktivne počitnice in ponudbo dobrega počutja ter se odpravili na potep po Plečnikovi Ljubljani.